IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 In the past

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jack Dinozzo
Jack Dinozzo
Vampire



PROFIELAantal berichten : 25
Leeftijd : 26
RPG SHEET
Character sheet
Age: 23
Species: Vampire
Quote: You did this to me! You made me live like a fucking monster!

In the past Empty
BerichtOnderwerp: In the past   In the past Icon_minitimezo aug 31, 2014 8:05 am


Terwijl dat één van zijn vrienden een hele uitleg zat te doen over de nieuwe boot die hij gekocht had zat Jack er waar rustig bij te zitten. Hij luisterde wel wat er allemaal werd gezegd maar daar bleef het wat bij. Met zijn hoofd zat hij totaal ergens anders, en eigenlijk maakte het hem ook helemaal niet uit dat de jongen een nieuwe boot had. Dat hij had gehoord was het een zeer groot ding en hij wou er zeker wel eens mee meevaren als hij daar de kans eens voor zou hebben. De persoon van wie de boot was had zelf al voorgesteld om er eens mee weg te gaan voor een weekend. Niemand vond het een slecht idee, maar Jack kon er niet echt tot in de grote details over nadenken. Zijn gedachten waren eerder bij zijn vader die de volgende dag een operatie had geplant. Een operatie vol risico's die helemaal verkeerd kon aflopen als ze ook maar iets verkeerd deden. Hij wou er voor de oudere man zijn om hem sterkte te wensen. Wanneer dat het pintje dat hij vast had op was zetten hij dat dan ook weg. 'Ik denk dat ik maar eens ga, heb morgen genoeg aan mijn hoofd.' zei hij, en na van iedereen afscheid te hebben genomen begaf hij zich ook naar de uitgang om naar buiten te gaan.
Zachte regen viel uit de lucht, dus terwijl hij nog een sigaret aan stak bleef hij even onder het afdak van het café staan. Eenmaal dat de sigaret aan was zette hij de kap op van zijn vest en vervolgens trotseerde hij de regen maar. Er waren maar weinig mensen op staart, vermoedelijk omdat iedereen binnen zat. Lekker warm voor de tv of in een café zoals hij. Ho wat wou hij dat hij ook binnen zat. Dan kon hij nog even tv zien en nadien maar eens gaan slapen. Jack was echt niet de persoon die hield van regen en koude, aan sneeuw had hij al helemaal een hekel. Zon en warmte, dat was wel zijn ding. Maar ja, als hij daar altijd van wou genieten moest hij naar een tropisch eiland verhuizen.
Om toch iets sneller thuis te geraken sloeg Jack één van de zijstraatjes in. Hij wist precies waar dat het heen ging, en het was een iets snellere weg naar huis. De sigaret die ondertussen bijna volledig op was gooide hij op de grond om die vervolgens met zijn voet plat te trappen. Dat was ook wanneer dat hij achter zich wat hoorde, maar wanneer dat hij even om keek zag hij helemaal niks. Het moest vast een kat geweest zijn. Die liepen er genoeg rond. Of een duif, daar waren er nog meer van.



{ & Gaile }


Terug naar boven Ga naar beneden
https://to-the-grave.actieforum.com
Gaile Todd
Gaile Todd
Vampire



PROFIELAantal berichten : 7
Leeftijd : 28
RPG SHEET
Character sheet
Age: 26 years
Species: Vampire
Quote: Until we have seen someone’s darkness, we don’t really know who they are. Until we have forgiven someone’s darkness, we don’t really know what love is.

In the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the past   In the past Icon_minitimezo aug 31, 2014 9:33 am

Het geluid was veelste hard, iedereen praatte veelste hard. Gaile fronste elke keer weer als het grietje naast hem lachte. Ze moest haar mond houden hij was toch niet geïnteresseerd in haar gezeur. Ze was gewoon een dekmantel die hij kon gebruiken om hem te kunnen bespioneren. Van uit zijn ooghoeken keek hij af en toe op zij. Nog steeds zat hij aan de bar sprak hij met andere mensen. Het puntje van zijn tong likte langs zijn lippen, hij kon zijn hart horen slaan. Elke keer als hij zich een klein beetje focuste op de jongen die een paar mensen verder op zat. 'Luister je wel?' 'Ja, ja ik moet gaan.' Zei Gaile en stond op van zijn bar kurk. Trok zijn leren rode jack recht en kuste de dame die hij al de hele avond aan had moeten horen op haar lippen als bedankje. Hij liep tussen de mensen door, stuk voor stuk roken ze heerlijk en kon Gaile ze allemaal wel leeg zuigen. Maar hij moest zich inhouden, hij wilde geen aandacht trekken en het enige wat hij zocht was een vriend. En die kon hij hebben, alleen als het goed zou gaan.

Kort rilde hij van de koude druppels die uit de lucht vielen. Zo rustig mogelijk liep hij achter de jongen aan die al aan aantal blokken verder was gelopen. Niemand zou hem verdenken, als hij maar dat steegje in zou lopen. Waarom Gaile er zo zeker van was wist hij niet, maar hij voelde het in alle spieren in zijn lichaam dat het vandaag zou gebeuren. Vandaag zou de laatste dag zijn dat hij eenzaam was. Hij had deze jongen uitgekozen omdat hij bijzonder was, hij droeg het gen dat wist Gaile. Maar er was meer, Gaile voelde zich aangetrokken tot deze jongen. Al mocht hij natuurlijk nooit zeggen dat het zo was. Een vriendschap, vriendschappelijke aantrekkingskracht. Gaile smolt samen met de schaduw toen hij het steegje in liep. Was iets minder oplettend door zijn enthousiasme waardoor hij iets omstootte. Een kat kwam achter een vuilnisbak vandaan. Gaile was allang aan de andere kant van de steeg. Hij bekeek de rug van je jongen. Ja hij was het.

Hij greep de jongen bij zijn schouders en zetten zijn scherpe hoektanden in zijn hals. Hij dronk geen bloed van de jongen, hij liet het gen dat aan zijn tanden zat gewoon even in zinken in het lichaam. Daarna trok hij met een simpele beweging aan de nek van de jongen en ving het levenloze lichaam op van de jongen. Hij gooide die over zijn schouder en nam hem mee naar het huis was hij verbleef. Hij had de jongen op de stoffige bank neer gelegd en ging zelf op een stoel er tegen over zitten. Nu was het alleen nog maar afwachten totdat de jongen wakker zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Dinozzo
Jack Dinozzo
Vampire



PROFIELAantal berichten : 25
Leeftijd : 26
RPG SHEET
Character sheet
Age: 23
Species: Vampire
Quote: You did this to me! You made me live like a fucking monster!

In the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the past   In the past Icon_minitimezo aug 31, 2014 9:49 am


Alles gebeurde vrij snel nadat hij de kat had gehoord. Hij had niemand gezien, maar achteraf was er toch echt el iemand geweest. Iemand had zijn schouder vast genomen en voor dat Jack het al dan wel goed besefte werden er twee scherpe tanden in zijn nek gezet. Hij wou wel terug in de verdediging gaan en dat deed hij ook. Hij probeerde met twee handen het hoofd van zijn aanvaller vast te nemen en zo los te trekken maar het had geen effect. Jack had simpel weg niet genoeg kracht. Wanneer dat de tanden eindelijk verdwenen werd het niet lang nadien zwart. Alles werd gewoon zwart voor zijn ogen.
Met een zachte kreun werd Jack uiteindelijk weer wakker. Zijn hoofd bonkte verschrikkelijk en zijn nek voelde aan als shit. Hij had geen idee hoe dat hij het gevoel dat hij toen voelde kon beschrijven. Het was nog erger dan wanneer hij wakker werd met een te harde kater. Toch probeerde de jongen zich rechtop te zetten. Met zijn hand wreef hij over zijn nek terwijl hij traag zijn ogen opende die moeste wennen aan het licht. Voor zover dat hij de omgeving al kon zien had hij geen idee waar dat hij was. In ieder geval was hij al niet thuis. 'What the f-' begon hij maar abrupt stopte hij wanneer dat hij recht in de ogen van een andere persoon keek. Lichte paniek ontstond in zijn lichaam terwijl hij naar de oudere man keek. Was hij ontvoert? Ja, hij was ontvoert. Die kerel moest hem knock-out hebben geslagen en nadien mee hebben genomen naar zijn huis. 'Wie ben jij?' vroeg Jack meteen op een zeer botte toon. Hij deed zelfs geen moeiten om ook maar iets of wat beleefd te zijn. Waarom zou hij ook? Die kerel had hem ontvoert! 'Of nee, nee wacht.' begon hij nog steeds vrij rustig. 'Waar in godsnaam ben ik?' nog steeds deed hij geen moeiten om iets van vriendelijkheid in zijn stem te brengen.
Heel de tijd had hij zijn blik niet van de man afgenomen. Hij bleef hem enkel maar heel de tijd straks aankijken terwijl dat zijn hand nog steeds tegen zijn nek rusten. Het gevoel waar hij mee wakker was geworden werd enkel maar erger. Heel de tijd voelde hij zich slechter en slechter en slechter. Die kerel moest hem wel iets gegeven hebben. Eén of andere zieke drug die je buiten westen doet vallen. 'Wat heb jij mij gegeven?!' nee, hij voelde zich echt totaal niet goed.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://to-the-grave.actieforum.com
Gaile Todd
Gaile Todd
Vampire



PROFIELAantal berichten : 7
Leeftijd : 28
RPG SHEET
Character sheet
Age: 26 years
Species: Vampire
Quote: Until we have seen someone’s darkness, we don’t really know who they are. Until we have forgiven someone’s darkness, we don’t really know what love is.

In the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the past   In the past Icon_minitimezo aug 31, 2014 9:53 pm

Gaile staarde maar een beetje in het niets. Dacht na oer alles wat hij moest gaan vertellen als de jongen wakker werd. Hij had er nooit over nagedacht dat er vragen zouden komen als het zo ver zou komen. Toen Gaile veranderd werd, was hem niets vertelt. Hij moest maar gewoon accepteren dat zijn leven was veranderd en ook zijn lichaam. Dat kon hij de jongen natuurlijk niet aan doen. Gaile was er helemaal gek van geworden en zelfs doorgedraaid dat hij iedereen vermoorden die op zijn pad kwam. Zeker als het zijn familie was. Gelukkig heeft ie daar van geleerd en kan hij zich al iets beter beheersen. 'What the f-' Gaile keek op naar de jongen. Hij was in elk geval wakker geworden dat was al heel wat. Gaile hield zijn hoofd schuin en keek alleen maar naar de jongen. Hij wou niet meteen in zijn gezicht gaan roepen dat hij nu vampier was en deels ondood en alleen nog maar van bloed kon leven. Dat zou hem misschien wat afschrikken. 'Wie ben jij?' Gaile trok lichtjes zijn wenkbrauw op. Meneer was wel meteen vriendelijk. 'Gaile Todd.' Antwoorden hij droogjes op de vraag. 'Of nee, nee wacht. Waar in godsnaam ben ik?' Ja die vraag sloeg Gaile even over. Het was niet echt een slim idee om misschien te zeggen dat hij in het huis was van iemand die hem soort van ontvoerd heeft. Meeste mensen stelde dat niet echt op prijs. 'Wat heb jij mij gegeven?!' Jeez kon die gozer nog meer vragen stellen?

'Ik heb je niets gegeven ik heb alleen maar iets geactiveerd.' Zei Gaile zonder enige emotie te laten zien. Hij stond op draaide zijn stoel om en ging weer zitten. Hij leunde met zijn ellebogen op de rug van de stoel. 'Sommige mensen hebben een bepaalde cellen in hun lichaam, die mensen stammen af van het Italiaanse volk die in Cavallo hebben geleefd. Zo'n 600 jaar geleden. Die cellen zijn bijzonder en kunnen je nog bijzonderder maken.' Was dit een goeie uitleg? Gaile wist het niet, het klonk wel gaaf. 'Ik heb die cellen voor je geactiveerd je hier mee naar toe genomen zodat je kon bij komen en dan straks de wereld tegemoet kan gaan.' Zei Gaile op een gemaakte enthousiaste toon. 'Met mij natuurlijk want ik ben geweldig.' Zei hij er zachtjes achter aan. 'In elk geval heb ik niets in je drankje gestopt.' Het nieuws wat Gaile vertelde viel misschien niet goed, maar leek hij in elk geval geen creep die zomaar wat in iemand drinken stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack Dinozzo
Jack Dinozzo
Vampire



PROFIELAantal berichten : 25
Leeftijd : 26
RPG SHEET
Character sheet
Age: 23
Species: Vampire
Quote: You did this to me! You made me live like a fucking monster!

In the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the past   In the past Icon_minitimema sep 01, 2014 4:17 am


Jack had nooit verwacht dat hij ontvoert zou worden. Wie verwacht dat nu ook? Het zou iedereen kunnen overkomen maar de kans dat jij het was, was zeer klein. Het was niet meer dan logisch dat de jongen enigszins verward was. Hij had geen idee wat er gebeurd was of waar hij was. Ergens was er ook lichte paniek maar dat zou hij niet meteen laten tonen, daar bereikte je uiteindelijk toch helemaal niks mee. Zijn ontvoerder had zich ondertussen voorgesteld als Gaile Todd. Jack gaf er enkel geen antwoord op. Hij deed zelfs geen moeiten om zichzelf ook voor te stellen. Moesten dit een normale situatie zijn dan had hij zich wel beleefd voorgesteld zoals het hoorde, maar dit waren geen normale situaties, en toch leek zijn ontvoerder het allemaal maar normaal te vinden.

Een frons verscheen op Jack zijn gezicht wanneer de man iets zei over iets te hebben geactiveerd. Hij zou hem niks hebben gegeven maar wel wat geactiveerd? Waar sloeg dat nu weer op? Met verwarring die je duidelijk van Soul zijn gezicht kon aflezen keek hij Gaile aan. Gaile moest zelf wel aan de drugs zitten, dat zou zijn uitleg vast wel verklaren. De kerel bleef maar doorbazelen over van alles en nog wat. Het leek er bijna op alsof hij hier een hele geschiedenis les kreeg die hem niet veel kon schelen. De helft van de tijd was hij zelfs niet aan het luisteren naar het gebazel van hem. Jack was enkel aan het bedenken hoe hij daar weg zou kunnen geraken. Het was niet dat hij vast hing of dat hij echt opgesloten was. Misschien dat hij gewoon moest proberen om zo weg te wandelen. Ja, dat ging hij doen. De kerel die zich eerder had voorgesteld als Gaile verzekerde hem dat hij niks in zijn drankje gedaan had. Yeah right, natuurlijk. 'Hmhm, natuurlijk. Ik geloof je direct.' ondertussen deed Jack een eerste poging om recht te staan maar zonder al te veel succes. Hij voelde zich veel te lichthoofdig en moest eerst weer even gaan zitten. 'In ieder geval was het leuk je te leren kennen...Gaile.' even moest hij moeiten doen om terug boven te halen hoe hij noemde. 'Maar ik denk dat ik nu maar ga. Ik heb nog belangrijke zaken te doen.' weer probeerde hij recht te staan en die keer lukte het hem wel. Hij wist recht te staan en keek om zich heen. Waar zou hier ergens de uitgang kunnen zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
https://to-the-grave.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

In the past Empty
BerichtOnderwerp: Re: In the past   In the past Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

In the past

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
To the grave :: London :: Streets of London-